Atnaujinimai Kauno „Akropolyje“ – dar didesnė įvairovė lankytojams po vienu stogu

10/8/2025

Kauno „Akropolis“ šį rudenį pasitiko aktyviai – čia duris atvėrė nauji prekių ženklai ir atsinaujinusios parduotuvės, dar keli nauji nuomininkai pradės veiklą paskutinį šių metų ketvirtį. Vertinant ir ilgą laiką veikiančias, ir naujas prekių ir paslaugų vietas, per šiuos metus iš viso atsinaujins apie 20 proc. viso prekybos centro nuomai skirto ploto. Nuo naujų skonių iki lietuviškų prekių ženklų – toks atsinaujinimas reiškia dar didesnę įvairovę lankytojams ir naujas galimybes verslams.

Šių metų svarbiausia naujiena – atsinaujinusios trijų X „Maximos“ parduotuvės atidarymas, o prekybos centro pasiūlą praplėtė restoranas „Figa“ Middle East Bistro, „Viduržemio delikatesai“, „Natūralios idėjos“ bei naujausios koncepcijos „Kika“. Iki metų pabaigos savo plėtrą prekybos centre įgyvendins viena didžiausių grožio bei kosmetikos parduotuvių – „Eurokos“. Itin laukiama 2026 metų naujiena – premium klasės supermarketo „Assorti“ atidarymas.

„Šiemet pasikeitimų išties nemažai – atnaujinimai, tikslinių segmentų plėtra ir visų nuomininkų derinys yra ilgalaikės nuomos strategijos dalis. Mūsų tikslas – kad lankytojai po vienu stogu rastų tiek kasdienai reikalingų prekių, tiek vietų ypatingoms progoms. Taip sukuriame ne tik platesnį pasirinkimą, bet ir universalią, daugumos poreikius atliepiančią aplinką“, – sako Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.

Stiprėjantis maisto segmentas

Kauno „Akropolyje“ reikšmingai stiprėja maisto ir gėrimų segmentas. Pasak B. Kuodytės, prekybos centras turi nuolat atliepti besikeičiančius lankytojų poreikius ir rinkos tendencijas, kuriose vis labiau išryškėja sveikos gyvensenos ir kokybiško maisto svarba.

Rugpjūtį baigtas keturis mėnesius trukęs Kauno „Akropolyje“ įsikūrusios trijų X „Maximos“ parduotuvės atnaujinimas. Vienoje didžiausių ir lankomiausių Kaune, 4755 kv. m prekybinio ploto „Maximoje“ buvo atnaujinta įranga, naujos kartos savitarnos zona, prekių išdėstymas, praplėstas maisto prekių asortimentas, pasirinktas erdvesnis išplanavimas.

Restoranų pasiūlą prekybos centre praturtino „Figa“ Middle East Bistro atidarymas. Naujasis restoranas – tai moderni kelionė po Vidurio Rytų virtuvę, kur autentiški patiekalai įgauna šiuolaikinį europietišką skonį.

Maisto ir gėrimų segmentą sustiprino į naują erdvę persikėlusi bei koncepciją atnaujinusi gurmaniškų Viduržemio regiono produktų parduotuvė „Viduržemio delikatesai“.

Taip pat šių metų spalio 3 d. atsidarė saldainių fabriko „Rūta“ parduotuvė, pristatanti lankytojams daugiau nei 300 skirtingų rūšių gaminių, taip praturtindama prekybos centro desertų ir šokolado gaminių pasirinkimą.

Maisto mylėtojų ir gurmanų itin laukiama naujiena – 2026 m. pavasarį planuojamas pirmojo premium klasės supermarketo „Assorti“ Kaune atidarymas su itin plačiu ir originaliu bei kokybišku asortimentu.

Mados, grožio ir sveikatingumo plėtra

Kauno „Akropolis“ siūlo vieną didžiausių mados ir grožio prekių pasirinkimų, kurį nuosekliai stiprina.

Šį rudenį duris atvėrė lietuviškų namų kvapų ir nišinės parfumerijos kūrėjų „Natūralių idėjų“ salonas, taip pat prabangių namų ir automobilių kvapų, žvakių, parfumerijos bei kosmetikos parduotuvė „Aromatic 89“.

Spalį atsinaujinusiose ir prasiplėtusiose patalpose duris atvers „Eurokos“ parduotuvė – čia taip pat bus galima rasti „Holland & Barrett“ asortimentą, o lankytojai galės rinktis iš dar platesnio grožio prekių pasirinkimo.

Lapkričio mėnesio naujiena – moterų ir vyrų mados parduotuvė „Ella“, kurioje bus atstovaujami tokie prekių ženklai kaip „UNQ“, „Pierre Cardin“, „Pioneer“ ir kiti.

Kitąmet Kauno „Akropolyje“ veiklą pradės ir lietuviškos natūralios kosmetikos prekės ženklas „Uoga Uoga“, papildydamas ekologiškų ir tvarių produktų pasiūlą.

Sporto ir laisvalaikio segmentas

„Ne vienerius metus stebimas nuoseklus sporto ir laisvalaikio segmento augimas – sveikas gyvenimo būdas ir aktyvus laisvalaikis tampa ne tik asmeniniu pasirinkimu, bet ir stipria šiuolaikinio vartotojo tendencija. Į šios srities plėtrą investuoja ir Kauno miestas. Todėl šio segmento pozicijas nuosekliai stipriname ir prekybos centre“, – sako B. Kuodytė.

Pasak B. Kuodytės, kitų metų pirmąjį ketvirtį planuojama „Adidas“, „Nike“, „Sportland“ ir „4F“ plėtra. Taip pat lankytojams bus pristatytas naujas konceptas – „Ballzy“ parduotuvė, sujungianti gatvės stiliaus bei krepšinio kultūrą ir atstovaujanti žinomus tarptautinius gamintojus, ypač patrauklius jaunajai kartai. 2026 m. planuojama ir oficialios Kauno „Žalgirio“ parduotuvės plėtra naujoje vietoje, pasiūlysianti dar platesnį Žalgirio atributikos asortimentą.

„Kiekviena nauja prekių ar paslaugų erdvė mums yra galimybė stiprinti prekybos centro išskirtinumą. Rinkdamiesi nuomininkus galvojame ne tik apie šiandieną, bet ir apie tai, kokią ilgalaikę vertę jie kurs – tiek lankytojams, tiek verslams. Esame tikri, kad naujieji prekių ženklai ras savo vietą lankytojų širdyse ir prisidės prie viso centro augimo“, – pažymi B. Kuodytė.

Pasak prekybos centro valdytojos, nors šiuo metu Kauno „Akropolyje“ laisvų erdvių nuomai nėra, prekybos centras nuolat palaiko ryšį su verslais, vertina išskirtines idėjas ir naujas koncepcijas. Taip užtikrinama, kad lankytojai visada rastų tai, kas aktualu – nuo pasaulinių tendencijų iki unikalių lietuviškų prekių ženklų.

Apie Kauno „Akropolį“ ir „Newsec“

Prekybos centras Kauno „Akropolis“ priklauso Vokietijos investiciniam fondui „Deka Immobilien GmbH“ ir yra valdomas bendrovės „Newsec“. Tarptautinė nekilnojamojo turto paslaugų įmonių grupė „Newsec“ buvo įkurta 1994 metais Švedijoje. Grupė vienija septynias rinkas Skandinavijos ir Baltijos šalyse, kuriose dirba beveik 2 500 darbuotojų.

„Newsec“ veiklos sritys – plataus spektro komercinio nekilnojamojo turto paslaugos, NT konsultacijos ir turto valdymas. Bendrovė tarpininkauja sudarant investicinius sandorius, taip pat nuomojant ir parduodant nekilnojamąjį turtą. „Newsec“ teikia rinkos analizės ir tyrimų paslaugas, taip pat yra licencijuota nekilnojamojo turto bei verslo vertinimo paslaugų teikėja.

Pasidalinti: