Lietuvos dizainerius po vienu stogu burianti „Locals.lt“ plečiasi: Kauno „Akropolyje“ atidaryta didžiausia tinklo parduotuvė

12/10/2025

Dešimtus metus veikiantis lietuviškų prekių ženklų parduotuvių tinklas „Locals.lt“, iki šiol valdęs keturias parduotuves Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, gruodžio mėnesį atidarė dar vieną parduotuvę Kaune. Prekybos centre Kauno „Akropolis“ 230 kv. m ploto patalpose įsikūrusi parduotuvė tapo penktąja ir didžiausia tinklo parduotuve Lietuvoje.

„Pernai sėkmingai įsikūrę uostamiestyje, šiemet žengiame dar vieną svarbų žingsnį – stipriname pozicijas Kaune. Čia atidaryta parduotuvė yra pati didžiausia mūsų tinkle ir išsiskiria itin plačiu lietuvių dizainerių kūrinių asortimentu. Per beveik dešimt veiklos metų įrodėme, kad vietinių kūrėjų prekių ženklai gali sėkmingai įsitvirtinti šalia tarptautinių mados ženklų – kokybe, unikalumu ir išskirtiniu dizainu jie drąsiai konkuruoja su pasauliniais vardais. Todėl didžiuojamės, kad geriausi lietuvių dizaineriai Kauno „Akropolyje“ įsikūrė greta žinomiausių tarptautinių prekių ženklų“, – sako „Locals“ įkūrėja ir vadovė Inga Ramonienė.

I. Ramonienės teigimu, nuo pat veiklos pradžios „Locals.lt“ po vienu stogu buria unikalius ir talentingus Lietuvos kūrėjus.

„Tiek visame pasaulyje, tiek Lietuvoje per pastaruosius metus ryškėja vartotojų sąmoningumo tendencija: pirkėjai vertina išskirtinumą, kokybę, ilgaamžiškumą, tvarumą, jie nori žinoti, kas slypi už prekių ženklo. Tad į mūsų parduotuves patenka tik tie prekių ženklai, kurie išsiskiria unikaliu dizainu ir aukšta kokybe. Ir toliau tęsime savo misiją – padėti tokiems vietiniams kūrėjams būti matomiems ir pasiekiamiems ten, kur lankosi didžiausi žmonių srautai“, – teigia Inga Ramonienė.

Pasak Kauno „Akropolio“ valdytojos Brigitos Kuodytės, nauja „Locals.lt“ parduotuvė dar labiau sustiprina prekybos centro mados segmentą.

„Kauno „Akropolis“ išsiskiria itin stipriu grožio ir mados segmentu – čia sėkmingai kuriasi tiek tarptautiniai, tiek itin stiprūs vietiniai prekių ženklai. Todėl ypač džiaugiamės, kad šią sritį papildė ir lietuvių kūrėjus vienijantis „Locals.lt“ parduotuvių tinklas. Tai dar labiau sustiprina pasiūlą lankytojams, ieškantiems kokybiško, išskirtinio ir Lietuvoje sukurto dizaino“, – sako Brigita Kuodytė.

Naujojoje parduotuvėje Kauno „Akropolyje“ po vienu stogu pirkėjai ras daugiau nei 80 atrinktų lietuviškų drabužių, aksesuarų, juvelyrikos, namų interjero prekių ženklų. Tarp jų – Ramunė Piekautaitė, „2ru2ra“, „unlabel“, „Atella“, „AIMI Studija“, „Capsule by Agnė Gilytė“, „Distyled“, „labàdienà“, „Coocoomos“, „AMBERSTORY“, „SLOW jewelry“, „ADELE NOTES“ ir daugelis kitų. Kiekvienam dizaineriui tinklo parduotuvėse skiriama atskira erdvė, leidžianti geriau atskleisti prekių ženklo išskirtinumą.

Pasidalinti: