Prekybos centre „BIG Vilnius“ iki metų pabaigos – penkios nuomininkų įkurtuvės

10/2/2024

Vilniaus Fabijoniškių rajone įsikūrusiame prekybos centre „BIG Vilnius“ antroje metų pusėje – net penkios naujos nuomos sutartys. Keturi nuomininkai – visiškai nauji, o dešimtmetį prekybos centre jau veikianti parduotuvė reikšmingai plečia savo plotą. Bendras naujai išnuomotas plotas siekia 1300 kv. m – tai vienas didžiausių skaičių pastaraisiais metais.

Daugėja prekių ir paslaugų vietų

Rugpjūčio pabaigoje prekybos centre atidaryta 103 kv. m ploto drabužių parduotuvė „Mano Italija“, rugsėjo pabaigoje 154 kv. m plote įsikūrė „Prezo“ kepyklėlė, spalį paslaugų pasiūlą prekybos centre padidins plečiamoje paslaugų zonoje įsikursiantis 75 kv. m ploto barzdaskučių salonas „​​DE Legends barbershop“, gruodį duris atvers 664 kv. m ploto mados prekės ženklo „Sinsay“ parduotuvė. Taip pat gruodžio pačioje pradžioje lankytojų lauks ir dvigubai didesnė, 304 kv. m ploto, atnaujintos koncepcijos „Nike“ išparduotuvė.

„Prekybos centrui „BIG Vilnius“ – ypatingas laikas, jame vienas po kito įsikuria nauji nuomininkai. Mūsų prekybos centras – patogi vieta apsipirkti aplinkinių rajonų ir užmiesčio gyventojams, todėl stengiamės atliepti aktualius jų poreikius ir prekių bei paslaugų pasiūla viršyti lūkesčius. Dirbame tam, kad tiek prekybos centro nuomininkų įvairovė, tiek aplinka, pirkėjus, gyvenančius kaimynystėje, ar vykstančius pakeliui iš darbo, skatintų nuolat pas mus sugrįžti“, – kalbėjo Gintautė Radušienė, prekybos centro valdytoja.

Pasak pašnekovės, šiam tikslui buvo atnaujinta ir laisvalaikio zona, kur galima ne tik dirbti ar ilsėtis, bet ir specialiai įrengtoje vietoje keistis knygomis.

Per metus prekybos centrą aplanko 3,3 mln. lankytojų. Skaičiuojama, jog, palyginti su praėjusiais metais, jų srautas išaugęs 5 proc. Ateityje, atsižvelgiant į lankytojų poreikius, prekybos centre planuojama dar labiau plėsti maisto prekių ir paslaugų asortimentą.

Atsižvelgė į klientų poreikius

Kaip komentavo „Prezo“ kepyklėlės vadovė Aurelija Logminienė, sprendimui įsikurti prekybos centre didelę įtaką turėjo patogus pasiekiamumas, lankytojų srautai. „Kurdami naujas kepyklėles mes stengiamės išlaikyti tai, ką klientai vertina labiausiai – būti ten, kur patogu žmonėms, siūlyti vietoje pagamintus aukštos kokybės gaminius“, – kalbėjo A. Logminienė.

Kovo mėnesį „Prezo“ sostinėje atidarė vieną kepyklėlę, atidarymas rugsėjo pabaigoje – antrasis šiais metais.

Sporto prekių gamintojos „Nike“ išparduotuvė „BIG Vilnius“ – pirmoji ne tik Vilniuje, bet ir Lietuvoje. Kaip kalbėjo prekės ženklo atstovė Lietuvoje Milda Monstavičiūtė, ji nebeatitiko išparduotuvių standarto, buvo per mažo ploto, todėl nuspręsta išparduotuvę atnaujinti ir išplėsti – po atsinaujinimo klientams pasiūlyti daugiau prekių kategorijų, kurių dėl ploto trūkumo nebuvo galimybės pasiūlyti anksčiau.

Prekybos centras „BIG Vilnius“ Fabijoniškių mikrorajone veikia nuo 2006 metų. 28 tūkst. kv. m plotą užimančiame prekybos centre įsikūrę apie 80 prekybos ir paslaugų vietų.

Šiais metais prekybos centras „BIG Vilnius“ įvertintas tarptautiniu „Breeam In-Use“ sertifikatu. Prekybos centro valdytoja – tarptautinė nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovė „Newsec“.

Pasidalinti: